Klachtenregeling

Niet tevreden over de dienstverlening van Visie op Hypotheken & Verzekeringen?
Wij streven ernaar om onze dienstverlening steeds te verbeteren. Daarbij is jouw mening erg belangrijk. Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing. Je hebt de mogelijkheid je klacht kenbaar te maken door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met je hypotheekadviseur of door onderstaand formulier in te vullen en te versturen. Na ontvangst hiervan wordt er binnen twee werkdagen contact met je opgenomen.

Schriftelijk contact opnemen
Je kunt schriftelijk contact opnemen via de contactpagina of het mailadres van de vestiging waar je advies hebt gekregen.

Beschrijf je klacht zo uitgebreid mogelijk. Vergeet niet relevante correspondentie en bijlagen mee te sturen. We zoeken samen met jou naar een oplossing.

Klacht indienen bij het KiFiD
Is het niet gelukt om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan heb je de mogelijkheid om binnen drie maanden na ontvangst van onze eindreactie je klacht kenbaar te maken bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de rechter.